Veckans uppdatering!

Här kommer lite uppdatering. Denna gången har jag tyvärr inga bilder då jag har glömt att ta med kameran vart jag än har gått. 

Jag har gjort lite olika denna veckan. 

Jag och några kompisar från skolan stack till Chinatown. Det var häftigt! Vi träffade en gubbe där som sa till oss vad vi såg ut som, en såg ut som en präst, en annan skådespelare och en annan en lärare på lågstadiet. Till mig sa han att jag såg ut som att komma från en anime. Vet inte om man ska ta det positivt eller negativt. 

Sedan har jag och några andra kompisar som är lika intresserade av Pokemon som mig, stuckit till ett pokemon center här i Tokyo! Det var sjukt nära där vi bor så det var hur kul som helst! Som ett paradis för en pokemongalen tjej! 

Sedan stack jag och en kompis till Shibuya idag. Handlade lite nya grejer, typ smink, varmare sockar osv. Vi funderade på att äta pizza också men vi blev  så SJUKT trötta att vi stack hem igen. Och nu är jag hemma i mitt rum helt SLUT! Ska inte göra något mer idag känner jag! 

Nästa inlägg ska ha bilder, det LOVAR jag!

Kommentarer
Postat av: mimmione

sjukt kul i Japan ;) puss kära dotter hörs vi på söndag kanske?

2012-01-25 @ 18:19:15
URL: http://mimmione.blogg.se/
Postat av: Johanna (Tokyo - Love)

Oh, chinatown.. Nice!

2012-01-30 @ 22:04:38
URL: http://sakuradesu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0