Usch mig! ( + Uppdatering)

Usch nu har jag varit dålig på att uppdatera men nu kommer en liten uppdatering om vad som hänt sedan sist. Jag och några kompisar var på disneyland i Tokyo! Var väldigt roligt! Här kommer lite bilder!










Sedan har jag och några kompisar stuckit till Izakaya, är typ ett ställe man köper mycket mat och kan köpa drinkar när man är tillsammans med lite mer folk, är man ensam blir det dyrt! 

Tog bilder på några drinkar vi köpte, tyckte de såg väldigt häftiga ut, den blåa drinken var min! 







Kommentarer
Postat av: Tokyo - Love

Kuk! Vi var på Tokyo Disney Sea.. hade varit kul att prova båda.



Oh som jag saknar 'izakayorna'! Var det nomihoudai?

2012-01-13 @ 18:10:55
URL: http://sakuradesu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0