Kimono och något Sött!

Nu kommer en till uppdatering om vad som har hänt i mitt liv. En del av er har kanske redan sett att jag har några bilder på min facebook där jag har på mig lite annorlunda kläder. Dessa är kimono! Typ den japanska varianten av en folkdräkt. Det var hur kul som helst! Vi tog massa bilder och hade hur kul som helst! 









Sedan efter detta stack jag och två tjejkompisar ut och åt och drack lite. En härlig fredag! 

Sedan tror jag inte att det är här något sådär speciellt. Denna veckan ska jag dock på karaoke med pojkvän och kompisar, på ett kalas och jag och en kompis till mig planerar in ett kalas för oss eftersom vi fyller år väldigt nära varandra! Ska bli kul!

På tal om att fylla år, Jag fyller år den 14 Februari och detta berättade jag för pojkvännen och av skräck och fasa i rösten sa han att han inte kommer vara i Japan då. Han hade en inplanerad resa till hongkong då. Han kände sig riktigt riktigt hemsk! Jag sa det att det är ok, och att vi kan fira den när han kommer tillbaka men han kände sig så hemsk att han i förrgår gav mig ett par nya skor han köpt! Han till och med gick för att leta i mitt skoskåp för att kolla för storlek på skor jag har. Tyckte jag var väldigt sött! Fina skor är det också! Sedan sa han att han ville också köpa en present till mig i HongKong som födelsedagspresent! Så jag får två presenter av honom som födelsedagspresent! Hur sött som helst!

Kommentarer
Postat av: Johanna (Tokyo - Love)

Så snäll han verkar! Såg bilderna på FB- genom Kudans sida. Jättefint!

2012-02-03 @ 10:30:20
URL: http://sakuradesu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0