Ny vecka

Nu är det en ny vecka och skolan börjar som vanligt igen. 

Var ju på en musikal! Helt på japanska men man förstod en hel del ändå, jag förstod mer än vad jag trodde att jag skulle göra vart fall. 



Jag var igår på IKEA och kollade lite hur det var där. Åt lite svensk mat och kollade runt på saker för att känna mig lite mer i sverige. 

En sak som jag såg när jag var där var en skylt där det stod....... ja.... se själv på bilden!


Dessutom jag har äntligen fått mitt alien registration card. YAY!!!! Nu har jag rättigheter! 

Nu ska jag slappna av lite, har inte mått jättebra idag tyvärr. Men kommer nog må bättre efter lite vila! 



Kommentarer
Postat av: Tokyo - Love

Skönt med Alien REgistration Card, vi behövde inte det.. stannade i 90 dagar exakt.* Mmm.. det blev två besök till IKEA när vi bodde i Tokyo, köpte bl.a 'vanlig' ost, lakrits, choklad och chips! Mmmmmm



Sv: Ja, vad har du hunnit med under dina veckor i Japan? Vi hade tur med Tokyo Tower, var där alldeles i början av vår vistelse och kom nån timma innan skymning så vi fick se staden både i solljus och 'nattlig vy'. Grymt! Hmm.. har inte hört att det ska stänga, men ja det kanske är för mycket 'upkeep'. Tråkigt.. men du hinner ju i alla fall få åka upp i sky tree.

2011-10-17 @ 10:39:55
URL: http://sakuradesu.blogg.se/
Postat av: sandija-döv-fotografier

sv. thank you ;D

2011-10-18 @ 16:10:57
URL: http://kwieien.blogg.se/
Postat av: Mami

Var det en bra musikal?

Älskar hur japaner stavar, haha ;)



Sv: Meningen är att den talar om när nudlarna är färdiga typ som en äggklocka :) Den gör lite andra saker också medans de tre minuterna går. Men har du tur och köper en cup noodle och det står någon kod på så vinner du en sån robot ^-^

2011-10-18 @ 17:39:49
URL: http://mimmi-anime.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0