Helgdag

Idag är det helgdag i Japan så vi har ingen skola. Så idag hade jag tänkt ägna en del av dagen genom att städa, tvätta och göra läxa. 

Sedan på eftermiddagen ska jag och en kompis ut. Ska bli kul!
Vad jag har gjort det senaste är att jag var på en skolfestival på keio university! Fanns en hel del där och det var många som ville fram till en och ville att man skulle testa deras mat eller godsaker. Jag testade bara en grej dock, som var typ "franska toast" som de kallade det. Var nog japanska varianten av fattiga riddare tycker jag, men gott va de!

Kommentarer
Postat av: M a r i a h

Det är så roligt att kika in på din blogg och se hur du har det i Japan :)

Kram

2011-11-23 @ 20:56:28
URL: http://nintendoandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0