En hel vecka!

Usch!
En hel vecka sedan jag skrev något på bloggen!
Vad har hänt denna veckan då. I måndags var jag sjuk så då stannade jag hemma från skolan. tisdag till fredag var vanliga dagar med skola och sånt. Sedan på fredagen var jag på en cafeartclass, sjukt häftigt. Vi fick kolla på när de gjorde hjärtan osv på kaffe. Jättehäftigt!!! Man fick göra också om man ville men jag klarade mig bra med att titta på. 

Sedan i lördags så var det en dag som man stannade hemma och umgicks med kompisar. Det spelades poker här hemma så det hade jag jättekul med, och senare på natten började vi kolla på film och helt plötsligt var klockan 08:00 på morgonen så vi gjorde faktiskt så att vi gick inte och la oss alls utan vi stannade uppe hela dagen och kollade på film! 

Man somnade en hel del gånger i soffan men vi hade väldigt kul iallafall! Men nu är man då jättetrött så det ska bli sjukt skönt att få sova!!! 

Ni får ha en toppenvecka!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0