VILKEN DAG!!!

Igår var en spännande dag i Cecilias Liv. 

Det hela började med att jag hade lektion i Göteborg. Vi fick testa på teceremoni-te. Jag blev positivt överraskad då jag märkte att jag faktiskt tyckte om teet, vilket jag inte trodde att jag skulle göra. När lektionen var över träffade jag mina klasskompisar och åkte hem till en av dem och pluggade en liten stund och sedan stack vi och åt pizza och åt mat och kollade på film, en mycket trevlig kväll. Sedan var det dags att åka hem, och när jag hade kommit till korsvägen i göteborg märkte jag av FASA att min buss inte gick!!!!! Hur skulle jag nu komma hem! Det fanns inte en enda buss som gick mer och klockan var MYCKET! Men som en räddande ängel hjälpte min kompis mig genom att vara så sjuukt snäll att skjutsa mig till stationen i Kinna där min cykel stod och väntade på mig! Vet inte vad jag hade gjort om jag var ensam på korsvägen! Då hade jag varit riktigt riktigt rädd! Men jag hade väldigt tur att min kompis kunde hjälpa mig. Så jag var hemma vid 2-tiden på natten. Så inatt sov jag LÄÄNGGEEEE!!!!!!!!!!!! Men det tycker jag är värd!

Kommentarer
Postat av: M a r i a h

Oj, då var du hemma bara ett par timmar innan jag skulle upp då ;D



Sv; Åh det ska bli roligt att se :)

2011-05-19 @ 16:58:56
URL: http://nintendoandme.blogg.se/
Postat av: Tokyo - Love

Kul med te-ceremoni! Har inte varit med på det själv, men har varit på ett te-hus i Ueno-koen och fått te serverat. Mycket speciellt!



http://sakuradesu.blogg.se/

2011-05-21 @ 13:45:31
URL: http://sakuradesu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0