ingen lektion idag inte

Idag skulle jag ha lektion och jag fixade iordning mig som vanligt, cyklade till stationen men när jag kom till stationen hände något som var väldigt oväntat. Jag fick världens ont i huvudet och mådde illa och det var nästan som migrän. USCH!!! Jag kände, klarar jag av att åka i buss i en timme och en kvart, svaret kom ganska fort, NEJ! så jag cyklade hem och tog en huvudvärkstablett och vilade. Nu mår jag bra igen, men jag kunde inte sticka till lektion. Så när jag mådde bättre började jag plugga in lite kanji och skriva på mitt arbete som jag måste göra. 

Nu sitter jag i mitt rum tillsammans med syrran, syrran läser tidningen och jag kollar runt på nätet som vanligt. 

Ha en härlig onsdagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0