Äntligen!!!

Nu var det ett tag sedan jag skrev här men jag har haft fullt upp med att skriva arbete. Men nu är jag äntligen klar och arbetet är inskickat till läraren. Nu är det jobb i Transtrand och sommarlov som gäller! Äntligen! Jag hoppas bara att jag får godkänt på mitt arbete. Det är det ända jag är orolig över. Jag har dessutom fått svar från japanska kursen att jag har klarat av alla tentorna, vilket är väldigt skönt! Nu är det ingen mer skola och man kan börja slappna av och börja packa till att åka till transtrand. 

En annan grej som har hänt är att mitt batteri till min dator är helt slut, hur mycket jag än laddar så ligger batterinivån på 0%, så jag måste få tag på ett nytt batteri, känner att det är billigare att köpa ett nytt batteri än att köpa en hel ny dator. Detta rådfrågade jag min bror om. Datorn fungerar fortfarande prima, men jag måste ha i sladden hela tiden vilket är väldigt irriterande! Sedan har jag också tänkt att jag ska köpa en ny kamera, min kamera jag har nu slukar batterier i ett nafs! Dessutom känner jag att jag vill ha en snygg och bra kamera med mig till Japan när jag väl åker dit. Så jag håller på att kolla på nya kameror på internet. För tillfället har jag en bra kandidat, vet dock inte än om jag ska köpa den eller inte. Får se lite längre fram hur det blir. 

Ha en superskön måndag!

Kommentarer
Postat av: MYMiC

Åh, vad duktig du är som skickat in arbetat och allt >__< Jag har också sommarlov och sommarjobb i sommar ^^ känns underbart :D



Åh I see, gick det bra att flytta då?



OMG självklart! Haha scrolla ner lite så får du se hur mycket jag skrivit om GACKT och att han svarade på min twitter:D ååhh <3



kram!

2011-05-30 @ 17:18:55
URL: http://mymic.blogg.se/
Postat av: Tokyo - Love

Spännande, vad är det för kamera du tittat på? nyfiken



http://sakuradesu.blogg.se/

2011-06-06 @ 12:31:46
URL: http://sakuradesu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0