Syskonkväll - Storebror

Sitter i min syrras lägenhet och trivs med lillebror och lillasyster och har en syskonkväll, fast storebror är dock inte här då han bor i Lund. Lillebror och lillasyster kollar på american pie 2. Jag kände att den filmen är inte min typ av film, så det blev att skriva på bloggen och uppdatera vad som har hänt det senaste. 

Jag har pratat med länsförsäkringar om en reseförsäkring och det ska nog lösa sig. Den verkar vara en bra försäkring och jag får ha den. Så då är en till sak ordnat. Ska bara säga till länsförsäkringar att jag vill ha denna försäkring och då var det ordnat! 

Här kommer en bild på syrran, brorsan och mig tagen idag!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0