Frisören

Jag har kommit fram till att det är väldigt skönt att duscha på morgonen. Man vaknar till och man känner sig fräsch och snygg. Borde duscha på morgonen oftarer, om jag ändå hade den orken att gå upp tidigt också. Men eftersom jag skulle till frisören så kände jag att duschade är något jag behövde göra så att håret skulle vara fräscht när jag kom till frisören. När jag väl kom dit så märktes det att jag verkligen behövde klippa håret.

Jag fick många fina och snälla kommentarer om mitt hår, hon sa att det är många som har långt hår men inte många som tar hand om det lika bra som jag gör, eller något sånt. Så jag berättade det att jag låter mitt hår självtorka, jag plattar det inte och jag har aldrig färgat håret. Då sa hon att det märks. Men nu är vart fall håret nyklippt. Yay! (Bild kommer)

Sedan är det skola idag igen. Bussen går klockan 15:30 från kinna. Ska bli kul med skola igen, vi har inte haft en snacklektion på länge så jag ser fram emot detta. Man lär sig så mycket på de lektionerna! Hur kul som helst! 

Peace and out!

Kommentarer
Postat av: M a r i a h

Vad gott att gå till frissan, dit ska jag imon :D Längtat som tusan efter det ;)



Sv; Nej jag vet, men det är ändå så störande när man suttit och skrivit ett långt inlägg, men sedan när man ska spara så raderas allt ;/

2011-03-24 @ 21:19:30
URL: http://nintendoandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0