Hemma

Nu var det ett tag sedan jag skrev här men det finns en anledning. Jag har varit uppe i transtrand och jobbat. Där krånglade internet så jag kunde inte komma in på internet överhuvudtaget. Var ganska irriterande faktiskt. Men men, nu är jag hemma och internet fungerar. Nu ska jag ha en veckas semester sedan är det dags att åka upp till transtrand igen och jobba i en månad. 

Nu är jag trött, jag åkte bil från transtrand till hem, och det tar ca 7 timmar. Det är väldigt skönt att åka bil eftersom jag slipper massa byten med tåg och buss och jag behöver inte tänka på min packning. Men när man är framme och man sätter sig ner eller lägger sig ner i sängen så märker man hur sjukt trött i huvudet man är! 

Ha en skön söndagkväll!

Kommentarer
Postat av: Tokyo - Love

Vad är det för jobb du har? Namnet får det att låta som ett skönt somrigt jobb..?

2011-06-06 @ 12:32:39
URL: http://sakuradesu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0