Tillbaka

Nu är jag tillbaka! Det var riktigt trevligt på kolmården! Fick många bra bilder på djuren tycker jag! 

Dock så kunde jag inte använda min kamera eftersom den fortfarande är borta så jag fick låna min mammas gamla kamera, inte världens bästa zoom på den inte så jag kunde inte ta så nära på djuren som jag ville, men det blev bra ändå. 

Så här kommer lite bilder från kolmården! 

Detta är ett skelett från en isbjörn, det var gigantiskt! Hur stort som helst! 


Jag tillhör den generation som läste bamsetidningar hur mycket som helst när jag var liten så att gå till bamses värld och äta mat på farmors kök var inte helt fel! Asså, vilken nostalgi! 



En björn som stog högst upp på vattenfallet! Riktigt häftigt! 



Sedan jag som ÄLSKAR elefanter var tvungen att ta många kort på de vackra varelserna och detta är den bild jag tycker mest om! Visst är de söta! Underbart vackra djur! 



På kolmården har de ju delfiner och en delfinshow, jag tog bilder på delfinshowen men de blev inte bra eftersom delfinerna simmar så fort, så det fick bli en bild på en delfin som simmar och inte har någon show för tillfället! 



Sedan en säl, den var underbar, jag tänkte hela tiden att det var som om den gjorde situps eller något sånt! Såg jättekul ut! 



Sedan som avslut får det bli en fisk jag inte har någon aning om vad den heter, tyckte bara den såg så kul ut så jag tog en bild på den! 


Kommentarer
Postat av: sandija-döv-fotografier

sv. gött, jo toppen med mig ;D ja håller med dej ;P

2011-07-25 @ 19:07:50
URL: http://kwieien.blogg.se/
Postat av: josefine

mysiga bilder :)

vill också äta på farmors kök, haha :D

2011-08-16 @ 12:07:21
URL: http://flyttuggla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0