Sommaren som den ser ut nu....

Imorrn blir det mycket att göra för mig! Vi ska ha festmiddag här. Så vi har massor att göra! Ska bli skönt på söndag eftermiddag, då kommer det blir lugnt och man kan slappna av. Sedan på torsdag morgon åker jag hem till lilla kinna igen! Yay! Börjar längta hem faktiskt. Vill hem och göra alla grejer jag behöver göra och träffa familjen igen! Ska bli kul. 

Dagen efter att jag har kommit hem ska jag, mamma, lillasyster och lillebror på bio. Kommer bli sista Harry Potter filmen i 3D. Ska bli kul att se hur det slutar. Jag har sett alla filmer som har kommit ut, men jag har inte läst böckerna, vart fall inte alla. Har läst kanske 3 stycken eller nått. Sedan tröttnade jag, är inte direkt en bokmal, även om jag ibkand skulle vijla. Jag tröttnar för fort. 

Men sedan så snart är det dags att åka till Stockholm för att se världens snyggaste man!! GACKT!!! Han är också sjukt bra på att sjunga! LÄNGTAR!!!! 



Kommentarer
Postat av: c a n d y - house of a geek

Gackt är så snygg!

2011-08-11 @ 14:34:51
URL: http://candytruong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0