Stockholm

Har precis fått veta att jag måste upp till Stockholm igen för att fixa med ansökning med visum på Japanska ambassaden. Känns lite sådär att åka ända dit upp och sedan åka snabbt hem igen. Men det är en sak som måste göras. Fick också reda på att mitt COE borde vara klart senast nästa vecka, så troligtvis kommer jag åka till stockholm väldigt snabbt någon gång nästa vecka för att fixa med Visumet. 

Det märks nu att det inte är långt kvar tills jag ska åka. Det ända som jag har kvar nu är visumet och boende. Men boendet fixar skolan till mig så det ända jag behöver göra med det är att vänta på information om var jag ska bo. 

Börjar bli Väldigt nervös nu!!! Det är bara en månad kvar tills jag ska åka!!!

Kommentarer
Postat av: Minea

sv: Haha ja! Gör det! De godaste är LOOK, Pocky och fran tycker jag! (Fast allt är gott egentligen, spelar ingen roll vilken du tar..)

2011-08-24 @ 17:53:36
URL: http://mineayumi.blogg.se/
Postat av: sandija-döv-fotografier

sv. aww tack! ;D

2011-08-24 @ 19:31:13
URL: http://kwieien.blogg.se/
Postat av: Victoria

Känner precis likadant!!

Från att det känns så otroligt långt kvar, blir det mitt i allt som en chock av hur när det faktiskt är.

Måste vara en aning pina att behöva åka till andra sidan av landet för att enbart fixa visumet...



svar:

Stämmer, ska börja den tredje oktober~

2011-08-24 @ 21:21:04
URL: http://amagasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0