shabu shabu och bio!

Nu kommer ett nytt inlägg!

Var i förrgår och kollade på the wrath of the titans på bio med några utav mina kompisar vilket var jättetrevligt! En bra film var det också! Vi hade riktigt kul! 

Efter det så blev det shabu shabu!!! YES!!!! Jag fick äntligen shabu shabu! Det var jättegott och jag blev väldigt mätt! Tog också några bilder, dock är bilderna tagna med ipod så det kanske inte är bästa kvaliten på dem. Men det var väldigt gott och väldigt trevligt! Något jag har märkt när man är ute och äter shabu shabu är att man äter väldigt mycket kött! Vi gjorde nog slut på kanske 6 tallrikar eller nått. 


Kommentarer
Postat av: Josefin

Köttet på första bilden ser inte jättesmarrig ut :P

2012-05-10 @ 18:28:00
URL: http://jami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0