Mycket

Senaste har jag inte gjort något inlägg eller någon video här. Vad kan det bero på?
Jo, för det första. Pojkvännen har flyttat till Osaka och jag har haft fullt upp att hjälpa honom med städning osv. 

För det andra. Jag har haft ett prov i skolan som avgör om jag går upp i klass eller om jag måste stanna i den level jag är nu. Jag fick reda på idag om jag klarade mig eller inte. Jag klarade mig! Som tur är! Jag tyckte det gick jättedåligt men det gick bättre än väntat! 

Nu har jag en helg som jag inte behöver tänka på något plugg alls! Så jag kommer sova mycket och slappna av i solen! Solen är här! Det är hur skönt väder som helst! Trivs mycket i denna miljön! Tänkte sticka ut i helgen och köpa en vår/sommar jacka. Vet exakt hur jag vill ha den, har bara inte köpt den än! Men det kommer! 

Hoppas ni har det bra borta i Sverige! Jag har det underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0