Jag hatar Motorcyklar!

Denna veckan för mig har varit hemsk.
Hela veckan började som en helt vanlig vecka och jag bara LÄNGTADE till tisdagen för då skulle pojkvännen komma hem från Las Vegas där han har varit för att fira att han har gått ut skolan. 

Tisdagen kom, ingen pojkvän, onsdagen kom, ingen pojkvän, torsdagen kom, ingen pojkvän. Usch! Och han hade varit en vecka innan i Hong Kong och där glömdes telefonen så man kunde inte ringa för att fråga var han var. Idag (Fredag) på eftermiddagen fick jag ett meddelande på facebook där han skrev att han har varit med om en motorcykelolycka. Så han har legat inne på sjukhus i Las Vegas några dagar och han skrev att han mår bra men att han får inte reda på förrän imorgon om när han får komma hem! 

Så denna veckan har varit jobbig för mina nerver. Man har inte kunnat slappna av för man funderade hela tiden på vad som kunnat ha hänt. 

Så nu är det officiellt: Jag hatar motorcyklar! Jag kommer Aldrig aldrig låta någon som ligger nära om hjärtat få åka motorcykel! Motorcykel kommer vara förbjudet i mitt hem när jag skaffar familj. 


Kommentarer
Postat av: Josefin

Du behöver inte oroa dig över att jag kommer skaffa motorcykel iaf. Det kommer aldrig att ske!!

Ta hand om dig!

2012-03-09 @ 14:20:57
URL: http://jami.blogg.se/
Postat av: Lena Glasell

Då hatar du väl Magnus och mig då, för Magnus har ju mc. ;( <3<3<4<3<3

2012-03-09 @ 14:49:09
URL: http://lajet.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0