Level 4 och jag kändis????

 
Det senaste har det hänt underliga grejer med mitt liv. Det har kommit fram främmande män som vill ha bilder och autografer. Första gången blev jag smickrad men nu i helgen hände det igen! Jag börjar fundera på att de tror jag är någon kändis eller nått? Väldigt underligt! 
 
Det som också har hänt är att jag har lyckats på något vis komma in i den högsta klassen på konversationskurserna. Det är en härlig klass och jag har kul med mina klasskamrater varje dag. Det senaste har vi varit på Hub vilket är en engelsk pub och vi har varit ute och ätit mycket osv. Karaoke har det också blivit! 

Jag är inte sjuk längre vilket är en stor lättnad och jag försöker klara mig igenom den sista kursen nu också. Det är väldigt svårt och jag kanske inte är den som är bäst i klassen men jag är bara glad över att jag har lyckats komma så långt med min japanska. Tänk att i början låg jag på level 1 vilket är den näst lägsta nivån. Nu är jag i den högsta klassen och jag fattar typ allt vad de pratar om. 

Men jag är långt ifrån duktig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0