Söndag

Idag är det söndag och jag har faktiskt inget speciellt för mig idag. Har duschat, kollat på film, städat lite i rummet, handlat och lite sånt. Inget avancerat.
I veckan hade vår skola en sportsfestival! Det var faktiskt kul! Jag hade dock innan det började ingen energi alls på att vara med på en sportsfestival men när allt väl började sätta igång så var det faktiskt kul! Och vårat lag VANN!!! Yay!! Priset var typ ära och en kalender för år 2012. Väldigt kul tycker jag! 

Ikväll är det planerat att prata lite med min familj i sverige genom skype. Brukar vara så att jag inte har tid att sitta vid datorn hela tiden så det får bli att man planerar in en speciell dag som passar bäst, och för mig är det söndagar. Dessutom får man ju tänka på tidsskillnaden osv. Så en söndag vid 20:00 brukar vara en tid som passar bra. Då är klockan typ 12 i sverige och familjen är ju ledig på söndagar så det passar utmärkt tycker jag. 

Imorgon tänka jag handla lite mer mat och kanske lite varor så att man kanske skulle kunna göra en paj eller nått. Får se hur det blir!

Kommentarer
Postat av: mamma

tack för en trevlig pratstund

2011-11-30 @ 16:47:15
URL: http://mimmione.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0