Brytningsfel och bank-kort

Nu har Cecilia varit duktig! Jag har varit hos optikern för att välja glasögon och för att få reda på vad för synfel jag har, jag är översynt och jag har brytningsfel. Så nu är det bara att vänta på att glasögonen är klara, vilket de sa skulle vara nästa vecka. 

Dessutom har jag varit på banken för att fixa ett visa-kort! Det gick väldigt snabbt och enkelt, och för att jag är under 23 år behövde jag inte betala något för kortet vilket är riktigt bra enligt mig!

Så någon gång nästa vecka kommer jag både ha glasögon och ett nytt bank-kort! Yay!!!



Kommentarer
Postat av: Josefin

Välkommen till gruppen "Oss glasögon-ormar" :P

2011-05-16 @ 15:20:10
Postat av: M a r i a h

Vad blev det för bågar? :)



Sv; Ja, det är superviktigt med rätt schampoo! Det märkte jag när jag slutade köpa dem på mataffär'n och håret bara stortrivdes ^^

2011-05-18 @ 20:43:30
URL: http://nintendoandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0