Synfel och eurovision

Idag var jag på optikern. Där fick jag reda på att jag behöver glasögon, så det var som jag trodde. Att jag har synfel. 

Annars är det fredag och man har en skön helg framför sig, även fast man måste plugga lite japanska ord. Kanji känner jag att jag är väldigt säker på nu, men jag behöver plugga in lite mer ord. 

Igår va det eurovision song contest, jag, mamma, lillasyster och lillebror satt klistrad framför tv:n. På lördag är det final, ska bli väldigt kul att få se hur det går för sverige och alla andra länder som är med. 

Önskar er alla en skön helg!

Kommentarer
Postat av: Annica

Hoppas att du också får en mysig helg!^-^



Sv: Åh, tack så jättemycket! Verkligen!:))

2011-05-14 @ 17:53:49
URL: http://mangaandart.blogg.se/
Postat av: MYMiC

herregud, klart du passar i sånna kläder hörru :o :D

2011-05-14 @ 21:04:48
URL: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0