Glasögon och arbete

Jag har fått glasögon, det är lite svårt att anpassa sig eftersom jag aldrig har använt glasögon förrut men jag vänjer mig mer och mer. 

Jag har också fått reda på att jag har klarat av en av tentorna jag hade, dessutom har jag skrivit klart alla frågor som jag behöver svara på för arbetet jag skriver, nu är det bara essän kvar, den har jag börjat på men den är inte klar. Vill bara få klart på allt så att man kan få sommarlov! Men nu måste jag fortsätta skriva så att jag får mitt sommarlov! 

Här kommer en bild på mig med glasögon, kanske inte världens bästa bild, men det får bli denna! 



Kommentarer
Postat av: MYMiC

Snygga ju :D



sv: Aw, tack så mycket :( <3

Du har så rätt, det är sorgligt men ändå skönt för man får som ett hejdå och ett sorts lättande och bra avslut/hejdå <3 ;w;



Ska försöka svara på dina andra kommentarer snart också, förlåt att jag är så seg >< <3

2011-05-27 @ 06:28:12
URL: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0