Söndag

I helgen har jag mått lite dåligt, så man har inte klarat av att göra så mycket. Det har mest varit att slappa och få upp krafterna igen. Nu är jag ensam hemma då min lillasyster och lillebror är i stallet där min syrra brukar rida och min mamma och pappa är och tränar. 

Så Idag blev det mycket läxor att ta hand om, plugga in kanji och arbeta lite i arbetsböckerna. Kände att jag behövde det. Annars kommer det nog bli mycket film och serier idag. Känner att min kropp klarar inte av att göra så mycket annat. 

Nepp, min mor ville att jag skulle diska lite, så då får jag ta och sluta skriva och ta hand om disken, så att jag snabbt kan sätta min vid datorn igen och kolla på film eller nått.

Kommentarer
Postat av: M a r i a h

Stackare, inget roligt att inte känna sig väl! Jag tycker du ska ta det lugnt och gotta ner dig med ngt gott att dricka och en film :) Krya på dig!



Sv: Ja, jag kände litet så med, så det blev en liten belöning =)

2011-03-06 @ 20:14:38
URL: http://nintendoandme.blogg.se/
Postat av: e´bam

fin blogg !

2011-03-07 @ 23:18:12
URL: http://ebam.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0