Skitväder, kanji och frågor

Idag var det japanskakurs igen. Det var dags för snack och kanji. Jag hade väldigt roligt åt alla dessa bilder som finns i kanji look and learn, oerhört rolig bild och förklaring om hur man ska skriva tecknet. Sedan på snacket så ställde vi frågor och svarade på frågor, väldigt enkla frågor som t.ex kollar du på film ofta? Nej, jag kollar inte på film, ja, jag kollar på film varje dag osv. 

Sedan är vädret SKITVÄDER!!! Igår snöade det, idag har det regnat nästan hela dagen. Jag vill ha sommar och sol. Solsken ska de vara! 

Här är en bra låt som en från japan skickade till mig. Jag fastnade för den direkt! Hur bra som helst enligt mina öron. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0