Måndag och Neurologen

Måndag och jag är ledig som vanligt. Men idag kom det en snubbe som skulle fixa med mätaren till fjällvärmen i huset. Så jag bad mina föräldrar att väcka mig när de åkte till jobbet så att jag skulle vara vaken när han kom. Så jag vaknade vid 8.00 men gick väl upp vid 8:30 eller nått. Sedan kom snubben klockan 9:30 ungefär och var här i ca en timme och gick sedan. 

Under den tiden åt jag frukost och kollade lite på tv. Sedan tog jag hand om disken och lite sånt. 

Jag skrev ett inlägg tidigare om att jag hade vart hos läkaren och att han tyckte jag skulle vara hos en expert med det jag har. Idag i brevlådan låg det ett brev från södra älvsborgs sjukhus om att jag har fått en tid hos en neurolog i Borås. Så dit ska jag den 7 april klockan 14.00. Det jag är lite fundersam över är om jag kommer hinna hem så att jag kan ta bussen till skolan. Bussen går vid 15:30, eller 15:40. Det går två stycken som funkar. Så får hoppas att jag är tillbaka i Kinna vid den tiden.
Peace and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0