SKOR!!!

Jag är då en människa som köper ett par skor och sedan använder dessa tills de är helt sönder, så det händer sällan att jag sticker ock köper nya skor, även om jag faktiskt älskar att köpa skor! Men nu har jag faktiskt inga bra sommarskor så jag och syrran stack ut till Visko i skene, som är en sjukt stor skoaffär och kollade upp nya skor till mig. När jag kom in märkte jag världens snyggaste väska, och då jag kom på att jag faktiskt behöver en ny handväska så köpte jag den. Min gamla handväska har ingen dragkedja, den är sönder. 

När jag började kolla på skor hittade jag först ett par, och de var så sjukt billiga så jag tänkte, jag har råd med ett par till skor, och då hittade jag ett till par, som också var väldigt billiga och då tänkte jag, om jag hittar ett till par skor som är billiga så kan jag köpa de med. Och det gjorde jag! Så idag har jag köpt tre par skor och en väska under 1000 lappen. Det tycker jag är ett ganska bra köp faktiskt! 



Kommentarer
Postat av: MYMiC

omg vad söta dom var :o vill ha >w<



sv: HAHAH jag vet! Önskar att lite mer reklamer här i sverige och övriga europa kunde vara lite mer roliga och påhittiga ^^; Jag tycker om det och såndär vanilj-gele-pudding-grej (kommer inte ihåg vad det kallas xD) som man kan göra själv. Men jag tycker inte om det i för stora mängder ^w^; kram <3

2011-06-08 @ 18:06:03
URL: http://mymic.blogg.se/
Postat av: Tokyo - Love (Johanna)

Oh, de blommiga kina-skorna var ju jättesöta!!



http://sakuradesu.blogg.se/

2011-06-09 @ 23:57:41
URL: http://sakuradesu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0