Inte min dag!

Eller, asså det var inte min kväll igår och inte min morgon idag.

Igårkväll när jag jobbade och skulle ta undan disken så klämde jag mina fingrar i en dörr så att de svullnade upp osv. Var till och med lite orolig över att något gått av i ena fingret då jag inte kunde röra på fingret. Men det blev bättre sen. Har fortfarande sjukt ont i fingret när jag vickar på fingret eller när jag rör på den, men jag har använt lite zon på och då blir det bättre, så jag tror det kan vara någon muskel eller något liknande som fick lite stryk igårkväll.

Sedan imorse försov jag mig, så jag hade en halvtimme på min att fixa iordning frukosten som brukar ta ca 1 timme. Så jag fick typ springa i köket och göra frukost. Men det mesta kom fram i tid, förutom äggen. Vilket jag tycker är helt ok. Men när jag skulle fylla på med gurka till påläggen så skar jag mig i fingret, så då fick man stoppa med skurningen av gurkan och sätta på ett plåster. USCH!!! inte min morgon alls! Var väldigt stressigt, så det känns skönt nu att vara ledig! Känner att jag behöver det!

Kommentarer
Postat av: Tokyo - Love

Jepp, läser sommarkurs. Men har redan läst allt utom Kanji-delen i Tokyo. Så än så länge har det varit ganska segt faktiskt. Dock kul att vi äntligen börjat med Kanji. Detta var dock en väldigt kort kurs, 15 hp fram till sista juli.

2011-07-03 @ 15:38:15
URL: http://sakuradesu.blogg.se/
Postat av: Lena Glasell

Nedrans otur du. Kunde väl bett sjuk-syrran kolla på det. Hahahaha

2011-07-03 @ 16:24:24
URL: http://lajet.se/blogg
Postat av: Lena Glasell

Nedrans otur du. Kunde väl bett sjuk-syrran kolla på det. Hahahaha

2011-07-03 @ 16:25:02
URL: http://lajet.se/blogg
Postat av: ☆ MYMiC ☆

Aw, vad jobbigt >_< hoppas att imorgon blir en tusen gånger bättre dag!! <3



sv: i know! färgerna och dom söta fåglarna gör en alldeles glad! Bilderna är verkligen fina :D

2011-07-03 @ 19:16:42
URL: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0