Bangladesh

Jag har ingen aning om hur man stavar till bangladesh, men jag hoppas ni fattar vad jag menar. Landet som ligger vid indien vart fall. Ikväll blir det mat därifrån. Yummy! Vi ska sitta på golv och äta med händerna, hur gott som helst!

Annars är det förberedelser på gång här i Transtrand, det är ju konfirmationsläger här och vi ska ha en lite finare middag på konfirmationen till föräldrar och konfirmander. Så vi fixar mat, och fika osv. Sedan på söndagen så vill de ha kyrkkaffe, så då ska man fixa det också. Till hur många människor som helst! Man måste baka hur många kakor som helst!!! Men det är roligt att baka så för mig gör det ingenting! 

Men i mina planer till japan så väntar jag på att få besked från CSN att jag får studiemedel, allt hänger på det! Man är alltid lite nervös även om man vet att man uppfyller alla krav. Man har väntat ganska länge på att få svar så jag hoppas man får svar ganska snart. 


Kommentarer
Postat av: M a r i a h

Åh, jag håller tummarna för att allt klickar fint med planerna inför japan, CSN är ju som de är :/



SV; Ja fy tusan, det är inte bara, bara att jobba natt. Men nu har jag bara 3 pass kvar :)

2011-07-06 @ 18:07:49
URL: http://nintendoandme.blogg.se/
Postat av: sandija-fotografier

Hej, fin blogg! =) allt bra med dej?



Besök/följ gärna min blogg. Om du inte intressant, så ber ursäkter. =) <3

2011-07-06 @ 20:50:49
URL: http://kwieien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0