Helt ny!

Jag har då försökt med det här med blogg tidigare men har inte riktigt fått igång något. Men nu har man bestämt att man ska åka till Japan och då får man väl ta tummen ur och sätta igång att skriva lite. 

Eftersom man har en mor som skriver mycket blogg och är sjukt intresserad av detta så fick man upp intresset och man tänkte, att designa en blogg och skriva och skapa kontakter, är nog inte så dumt ändå! 

Själva tanken med denna blogg är att jag ska skriva om mina erfarenheter och hur jag har det när jag åker till Japan. Men eftersom jag inte ska till Japan förrän i September, så får jag skriva om mina förberedelser eftersom det är en hel del man måste ta tag i inför resan. 

Jag har redan fått en plats på skolan I Japan och jag väntar på att jag ska få ett visum och ett förslag på boende som skolan är så snäll och skickar till mig! 

Sedan har man en liten lista här hemma med saker man ska göra, det är bara att ta tummen ur och sätta igång!

Kommentarer
Postat av: Mimmione

ska bli jättekul att läsa din blogg

2011-02-13 @ 17:28:39
URL: http://mimmione.blogg.se/
Postat av: Annicat

Oh shiiit vill också lära mig japanska och åka till Japan någon gång. Men det finns så mycket som står i min väg just nu... Får se vad framtiden har att erbjuda:) Lycka till! Jag kommer absolut att följa din resa om du fortsätter att skriva när det blir dags att åka:)

2011-02-18 @ 22:30:17
URL: http://mangaandart.blogg.se/
Postat av: Victoria

Jag ska också till Japan i höst och studera~! :D

Vilken skola ska du läsa i?

2011-02-25 @ 09:04:29
URL: http://pigment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0