Ett bra tag sedan

Nu har det varit ett tag sedan som jag uppdaterade på bloggen. Men en dag som denna då jag vaknade med världens migrän och magont så kände jag nu när man har vaknat till lite, men fortfarande har ont i huvudet så kan man uppdatera lite vad som hänt. 

För typ 4 dagar sedan så hyrde jag och en kompis till mig film och till min förvåning så hittade jag millenniumfilmerna. Så vi hyrde första filmen, män som hatar kvinnor. Jag har varit lite sådär emot att kolla på dem filmerna mest för att det är svenska filmer. Men jag tänkte att man ska väl visa lite hur sverige ser ut för en japan så jag sa det att vi får hyra den! Av min stora förvåning märkte jag att det är en av de bästa filmerna jag sett på ett tag.



Sedan har det väl vart en helt vanlig vecka. Varit med kompisar, gått till skolan osv. Tänkte visa lite bilder från veckan som har gått. Blir kanske inte så många men några har jag nog. 

Först en bild på lobbyn i skolan. Här går man förbi varje dag!


Detta är menyn till ett ställe jag och mina vänner tycker mycket om! Sjukt god mat och väldigt mysigt! 



Här ser man lite mer av resturangen
Denna dagen åt jag curry! Jag är helt såld på japansk curry! Hur gott som helst!


Jag och några vänner till mig stack till karaoke! Det var jättekul!


Karaokerummet! Stort som tusan va de! Vi fick nog det största rummet de hade tror ja!
Här var lite bilder! Imorgon kommer jag nog sticka till skolan. Jag hoppas på att jag kommer må bra imorgon! Missar man bara en dag så missar man sjukt mycket!

Kommentarer
Postat av: mimmione

kul att se, MER hoppas du mår bättre nu kram mamma

2011-12-05 @ 18:17:07
URL: http://mimmione.blogg.se/
Postat av: Torbjörn

Det finns två filmer till i serien, bra men hemska.

2011-12-07 @ 08:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0