Ny kamera!!!

YES!!!! Idag kom den nya kameran! Nu är det bara kameraväskan som jag väntar på och dessutom har jag också fått tag på en adapter och nya hörlurar! Nu känns det som om världen är på min sida igen! Dessutom ska jag köpa tågbiljetter till Stockholm snart så att man kan kolla på Gackt! 

Igår var en händelserik dag för mig, jag stack till en sjö och badade med min lillebror och senare på dagen åkte jag till Borås för att skaffa adaptern och nya hörlurar och sedan klockan 21:00 kollade vi på bio! the green lantern! Den var riktigt bra!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gissar att den skall med till Japan???!!!

2011-08-05 @ 11:35:29
URL: http://lajet.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0