Måndag och tisdag

Igår var jag i Göteborg och träffade några klasskompisar och pluggade och pratade. Kände att det var givande, gjorde lite läxor osv. Sedan igår träffade jag en gammal klasskompis från gymnasiet. Det var riktigt trevligt! Jag träffade henne när jag väntade på bussen, så vi stod och pratade kanske i 10 min eller så. 

Sedan har jag fått jobb i två veckor framåt. Det är alltid positivt, på en förskola. Så idag var första dagen på två veckor. Började klockan 09:00 och slutade klockan 13:00. Sedan stack jag till apoteket och hämtade ut medicin. Blev positivt överraskad när jag såg att medicinen hade mer i burken än den jag brukar få. Nu sitter jag och snackar med folk på skype och väntar på att jag ska åka till bussen till göteborg. 

Ha en underbar dag!
Peace and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0