Långfredag och PSP

Idag är det långfredag, det känns som om det är sommar, fortfarande, man behöver inte skor eller jacka eller något sånt, om man har det svettas man ihjäl! Det är sådant väder jag trivs i! Det ska inte vara kallt, det ska vara varmt så man kan ha skjorts eller kjol! 

På tal om något helt annat så har jag köpt ett PSP! Yay! Jätteroligt! För er som inte vet vad det är så är det en spelkonsol, heter playstation portable eller något sånt! Det är hur kul som helst, man kan gå in på internet, logga in på skype, spela, lägga in musik, video och bilder osv. Så igår och idag har jag suttit med den och spelat ett spel jag köpte igår, klarade spelet idag! Hur roligt som helst! 

Min lillebror är väldigt förtjust över att jag har köpt detta, men eftersom spelet jag köpte var 18 års gräns så har han inte fått spela något och inte ens fått titta på när jag spelar, men jag har köpt ett till spel som nog kommer efter påskhelgen tror jag, som han får spela om han vill.

Han har noga påpekat att när han köpte ett DS så fick jag spela hans DS så då är det inte mer än rättvist att han ska få spela på mitt nya PSP. Ett sådant argument kan man inte tala emot, så jag har lovat honom att han ska få spela, när det spel han får spela kommer. 



Kommentarer
Postat av: Annica

Älskar också att sommaren verkar ha kommit så himla fort! Det är underbart och det är en sån frihet att slippa böka på sig en massa kläder när man ska ut!:}



Sv: Tusen tack för din peppande kommentar! Det värmer:) Jag hoppas att jag blir av med mina fobier helt en vacker dag! Har du några rädslor som hindrar dig i vardagen?

2011-04-22 @ 23:32:32
URL: http://mangaandart.blogg.se/
Postat av: M a r i a h

PSP är grymt bra konsol, så jäkla synd bara att den inte riktigt "slog igenom" :/



Sv; Tack, nu när han är helt utan päls är det inte alla som tycker han är lika slt dock ;)

2011-04-27 @ 11:00:08
URL: http://nintendoandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0