Inga inlägg!

Nu var det två veckor sedan jag uppdaterade bloggen. Detta beror på att mitt tangentbord har varit helt sjukt och inte vilja fungera. Men nu när jag satte på datorn igen märkte jag att tangentbordet fungerade! 


Men det som har hänt dessa två veckor är att jag har haft min kära syster på besök! Vi har besökt många ställen i tokyo, och vi åkte också till kyoto med två utav mina vänner. Det var riktigt kul! 

Idag ska vi på shabushabu eftersom syrran blev lite nyfiken på detta. Och jag som typ älskar det har inget emot att sticka på shabu shabu! 

Jag har också märkt att under dessa två veckor har det varit mer blickar än vanligt hur det brukar vara för mig när jag går själv. Kan bero på att det är två vackra söta blonda tjejer som går runt på gatan, jag vet inte =)

Kommentarer
Postat av: M a r i a h

Så härligt att läsa om ditt liv i Japan. Har hänt en del sedan jag kikade in sist. Hoppas allt är bra! =)

2012-06-15 @ 13:22:11
URL: http://nintendoandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0