Pyjamas och mobil

Jag har äntligen skaffat mig en japansk mobiltelefon! Den är lagom tycker jag, vit och snygg! YAY!!! 

Sedan stack jag till Akihabara idag, jag börjar trivas riktigt bra där, hittar där gör jag och jag behöver inte betala massa pengar för att sticka dit eftersom den stationen ligger emellan min station där jag bor och stationen där skolan ligger. Skönt! Men vill man köpa snygga kläder så är det kanske inte riktigt dit man ska sticka men det finns en hel del roligt i Akihabara. Tyvärr ligger klädsdistrikten ganska långt ifrån där jag bor, men jag har varit där, dock inte lika mycket som jag har varit i Akihabara. 

Gick till Akihabara för att leta efter en sådandär stor pyjamas liknande grej! Har länge velat ha en sådan, så nu tänkte jag, nu ska jag köpa en! Så jag köpte en som ser ut som Nalle puh! Sjukt skön och mysig! Tycker jättemycket om den! 

Här är en bild på mig med den nya "pyjamasen" och min mobil!


Kommentarer
Postat av: mamma

haha du är väl för söt

2011-10-25 @ 14:05:10
URL: http://mimmione.blogg.se/
Postat av: Josefin

Hahaha! Snygg! :D

2011-10-25 @ 16:06:34
URL: http://jami.blogg.se/
Postat av: Jonas

Hur gammal är du?? är du en bebis eller bara ticker du om Wini??

2011-10-25 @ 20:15:06
Postat av: Victoria

haha, vad söt~!

sv:

du får ta dig ända till Kichijojis tågstation,

så finns de i en ekologisk mataffär på den första våningen :3

2011-10-26 @ 13:39:39
URL: http://amagasa.blogg.se/
Postat av: mamma

vem tog fotot förrsesten?

2011-10-27 @ 12:44:54
Postat av: Lisa

hej finis. kan se att du har det väldigt bra! superkul att läsa om hur du har det. har tänkt en hel del på dig den sista månaden för att se hur du har det och vad som händer i ditt liv. du är väll för söt i din nalle puh pyjamas...gillar du maten? skolan, kulturen?

kram från en annan kontinent

2011-10-29 @ 20:47:52
Postat av: Cat

Kigurumi heter det! :D

2011-10-30 @ 21:38:30
Postat av: Moa

Haha vad söt!! :]

Skulle inte vara helt fel att ha en sån! Ser jätte gosig ut! :3

2011-10-31 @ 15:19:46
URL: http://www.momomoa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0