Mycket som hänt

Jag har varit väldigt dålig på att uppdatera här men jag har haft fullt upp. Även om jag bara är i skolan från klockan 9:10 till 12:40 så gör man så mycket under resten av dagen att när man kommer hem är man helt slut och orkar inte direkt gå in på datorn och uppdatera bloggen. Men nu tänkte jag försöka skriva om vad som hänt sen sist. 

Jag stack till någon park någonstans med några klasskompisar jag har dock ingen aning om vad den låg, jag bara följde efter och kom dit. Tog en del bilder där för det var väldigt fint. 







Sedan har jag varit ute och ätit en hel del, en hel del god mat! 

Sedan har jag också varit på en sommarfestival, den var visst väldigt sen iår så jag hann gå på en sommarfestival innan de var helt slut. Det var väldigt kul, mycket fina fyrverkerier! Hade sjukt kul! 



Jag har ätit en hel del mat men jag glömmer hela tiden av att jag har kameran. Ska försöka bättra mig på det planet. 

Jag ska försöka skriva här mer. På fredag ska jag på en musikal som skolan anordnar så att vi kan se den gratis. Så den ska jag gå på, hoppas det blir roligt! Ska försöka berätta om den på lördag eller något sånt. 

Nu måste jag sova, klockan är väldigt mycket!!! 


Kommentarer
Postat av: mamma

låter kul det är kul när du skriver, ha kameran i väskan hela tiden lägg den där när du lagt över bilderna på datorn så glömmer du den inte. Kram

2011-10-12 @ 17:50:59
Postat av: Tokyo - Love

Kul att höra lite om vad du gör! Längtar tillbaka massor. Fler matbilder!!



http://sakuradesu.blogg.se/

2011-10-14 @ 16:38:14
URL: http://sakuradesu.blogg.se/
Postat av: Victoria

Vilken festival var du på? :3

Var själv på den som var i Kawagoe i Saitama~

2011-10-18 @ 15:39:47
URL: http://amagasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0