Tentor-klart!

Nu var man klar med tentorna, jag tyckte det kändes ganska bra faktiskt. Jag tror jag kommer klara alla tre tentorna som var igår. 

Efter tentorna så umgicks jag med klasskompisarna eftersom nu är skolan faktiskt slut! Så då är man ju tvungen att umgås och ha kul! Det var riktigt trevligt, även fast jag åkte hem med bussen som gick 23:13. Jag var astrött!!! Jag somnade flera gånger på bussen. Så när jag kom hem stack jag direkt till sängen! I vanliga fall brukar jag sätta på datorn innan jag går och lägger mig för att kolla mejl osv, men jag var för trött för detta. Det var riktigt länge sedan man var så trött! 

Jag är dock inte riktigt klar med skolan än, jag har ett fett stort arbete som jag måste skriva klart. Så det är min plan nu, skriva klart arbetet. Jag har redan skrivit en del, men jag är långt ifrån klar! Men det ska bli skönt när man väl är klar och man har en skön sommar att se fram emot!

Kommentarer
Postat av: MYMiC

Haha nja ganska, jag är väldigt svag. Men det är världens rolgiaste och bästa (äkta) sport ^^

2011-05-22 @ 17:10:19
URL: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0