HELG

Nu är det HELG! Yay! Cecilia gillar! Igår träffade jag en gammal vän som jag inte träffat på länge. Så hon och jag och hennes pojkvän och en vän till henne var hemma hos mig och kollade på film, rättare sagt fröken sverige. Sedan åkte jag, min kompis och hennes pojkvän till Borås för att hämta min syrra. Sedan stack vi hem till kompisen och kollade på film. Kom hem vid 2 på natten! Så idag sov jag LÄNGE! 

Idag är det lördag och jag har läxor att ta hand om, så jag skriver lite på min essä, pluggar kanji osv. Men sedan ikväll blir det grillning hos familjen Ingemarsson! Ska bli gott! 

Ha en härlig helg allihopa!

Kommentarer
Postat av: MYMiC

sv: Tack :D

Den är verkligen snygg och underbar ^^



kramar <3

2011-05-07 @ 21:09:28
URL: http://mymic.blogg.se/
Postat av: MYMiC

HAHAHAAHAHA jaaaaaaaaaaa, älskar den misheard lyric-saken <3

2011-05-09 @ 21:28:22
URL: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0