Ändrar mig

Jag skrev på inlägget innan att jag skulle till skolan. Jag ändrar mig, jag stannade hemma. Jag kollade vad som skulle vara på lektionen idag och märkte att jag redan har gått igenom det som ska vara på lektionen själv och sedan fick jag sms av dem jag brukar hänga med på lektionen och de sa att de inte skulle på lektionen idag. Så du tänkte jag för mig själv, hmm.... ska jag cykla till stationen och sitta i en buss i 1 timme och 15 minuter för att gå på en lektion där de går igenom saker jag redan kan och sitta alldeles själv, låter inte jätteroligt enligt mig.

Så jag och min lillasyster gick ut på en promenad istället i regnet. Men vi hade paraply så vi klarade oss bara bra! Det var riktigt härligt!!!

Kommentarer
Postat av: Annica

Jag skulle också stannat hemma, ärligt talat!:)



Sv: Tack så jättemycket! Glad att du tycker om den:3

2011-05-12 @ 17:58:39
URL: http://mangaandart.blogg.se/
Postat av: Mami

Hejsan :3 Jag har kollat runt lite på din blogg och när jag läste om att du ska studera i Japan blev jag jätteglad. Jag vill själv göra det men jag har ingen aning om när elr hur jag ska göra det-.- kan jag läsa någonstans hur jag borde gå till väga?

Jag ska själv till Japan i sommar men det är bara på semester (vill så sjukt gärna bo där^^)

2011-05-12 @ 18:03:11
URL: http://mimmi-anime.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0