NEEEJ!!!!

NEEEEEJ!!! Inte snöö!! Varför ska de komma, våren hade ju kommit och nu kommer snön igen!!! Usch fy och bläää!!!!! Vi får hoppas på att snön försvinner lika snabbt som det kom!
Skrev i det senaste inlägget om att jag skulle jobba idag. Det gjorde jag också, men längre än till 12:30, så istället för att sluta 12:30 slutade jag 15:30, så nu är jag TRÖTT!!! Skönt att det är helg och fredag, då blir det att slappa idag och sova LÄÄÄNGEEE imorrn och sedan göra lite läxor.
Jag önskar er alla en skön helg!
Peace and out!

Kommentarer
Postat av: Annica

Eller hur? Snöhelvete alltså! Men det kommer försvinna lika fort som det kom. Eller nästan lika fort iaf:)



Sv: Visst var det en bra låt? Väldigt härlig att lyssna på när man vill känna lite ro:)

2011-03-21 @ 00:46:22
URL: http://mangaandart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0