Jobb

Denna veckan har jag inte haft några japanska-lektioner så denna vecka har det blivit mer jobb. Idag har jag jobbat från klockan 9 till klockan 17:45, en riktigt lång dag!!! Sedan imorgon ska jag jobba från 7:30 till 12:30, lite kortare. 

Först var det meningen att jag skulle börja klockan 6:30, usch tidigt!!!! Sedan idag frågade någon om jag kunde öppna, så då skulle jag börja klockan 6:15 (ännu tidigare). Men för det första har jag aldrig öppnat förut och för det andra så var det någon annan som började klockan 6:30 så hon tog öppningen, så de sa att jag kunde komma klockan 7:30(YAY). Blev väldigt chockad först när de sa att jag skulle börja 7:30 istället, men VÄLDIGT glad då jag inte är en morgonmänniska precis! 

Men imorgon är det fredag! Äntligen!!!! Då blir det slappa och ta de lugnt och göra läxor!
Peace and out!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Tur att du inte läser till sjuksköterska då ;P Jag är INTE heller en morgonmänniska. Men det är väl bara att vänja sig...Får ta och jobba natt istället :P

2011-03-17 @ 19:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0