Glädjens dag!

Detta är glädjens dag idag! Kontaktade csn p.g.a att jag ville veta hur det gick med min ansökan om studiemedel eftersom jag har väntat i ca 4 veckor på att få veta hur det går. Så jag ringde dit och jag blev kopplad hit och dit och till slut kom jag fram till en person som berättade att han skulle kolla på mitt ärende idag eller imorgon. Jag sa, okej och hejdå. 

Sedan nu när jag kom tillbaka från den lilla semester jag har haft så gick jag till datorn för att kolla om det har kommit in något resultat, loggade in på csns hemsida och inget meddelande, gick till planerade utbetalningar och hör och häpna! Där fanns det TRE planerade utbetalningar! YES!!!!!!! Detta betyder att lilla jag får csn! Inget kan förstöra denna dagen! 


(Bilden hittad på google)

Kommentarer
Postat av: josefin

Wohooooo!!!!

2011-07-12 @ 17:33:59
Postat av: ☆ MYMiC ☆

aw, nice :D

2011-07-16 @ 18:46:27
URL: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0