Fiolen och lite annat

Hade en sådan lust att spela på fiolen igen, det var flera flera flera år sedan den kom upp så idag gick jag ner till källaren och hämtade upp fiolen. Det gick faktiskt bättre än väntat med tanke på att jag inte har rört fiolen på flera år. Man kom väldigt snabbt in i det igen. Var riktigt kul att ta upp den en gång till! 



Ska snart också köpa en reseadapter hade jag tänkt. Blir nog från clas ohlson tror jag. Får åka in till Borås för att kolla på en reseadapter så att det också är klart. 

Sedan imorrn ska jag och den tjejen som jag ska åka med till Stockholm kolla på biljetter till Stockholm och planera lite om när vi åker dit och när vi åker hem. Ska bli kul! Nu är det inte långt kvar tills KONSERTEN!!! YAY!!!!!

Annars väntar jag på att min visumansökan ska bli klar och massa sånt. Dessutom börjar jag vilja få veta om var jag ska bo när jag kommer till Japan och sånt. Men det står i mina papper att det får man inte reda på innan typ två till tre veckor innan man åker! Usch!!! ska man orka vänta så länge!!!! 



Kommentarer
Postat av: sandija-döv-fotografier

sv. aww tack! ;D <3

2011-07-28 @ 17:11:28
URL: http://kwieien.blogg.se/
Postat av: MYMiC

aw, jo det är sant..!

haha i know, älskar beyonce! Har du hört hennes låtar dreaming och 1+1 ? asfina :)



kan du inte göra en video när du spelar fiol? detär så himla vackert och annorlunda ^^

2011-07-30 @ 10:33:14
URL: http://mymic.blogg.se/
Postat av: Josefin

Roligt att du tog fram fiolen! Jag vill ta upp saxofonen och spela! :D

2011-07-30 @ 23:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0