Vanlig måndag

Idag är det en vanlig måndag. Jag är ledig som vanligt, och har idag varit ute i Kinna och handlat nya skor och nya kläder! Yay! Det blev två par skor, sjukt snygga om jag får säga de själv! 

Sedan fick jag när jag fyllde år ett lindex presentkort på 500 kr. Så då gick jag till lindex och köpte nya kläder. Blev två tröjor och två sjalar. Dessutom blev det sminkborttagningsmedel också. För detta fick jag betala endast 24 kr. Ett bra köp tycker jag. Jag gillar presentkort! 

Igår kollade jag på Japanska serier. Det är något som jag älskar att göra. Såg sista avsnittet av en serie som heter JIN. Jag rekommenderar den verkligen! Jag gillade den jättemycket! 

Sedan hittade jag också en hemsida som är jättebra att hitta hur många filmer och serier som helst. http://asianovela.com/ på denna hemsida spenderar jag många timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0