Skön helg???

Idag är det lördag och igår kom den äldre brodern och hans flickvän hem på besök. De är kvar än idag och åker hem imorgon. Riktigt kul att de kommer hem och vi hade en mysig kväll igår med god mat och trevligt sällskap, fick också en efterskottspresent från brodern och flickvännen. Fick te som smakade JÄTTEGOTT och fick också en tekopp och jättesöta muffinsformar.Låter som en trevlig helg inte sant men det som är lite negativt med denna helg är att den yngre brodern som är 11 år inte mår så bra, han har kräkt några gånger nu imorse, men enligt han själv mår han bättre nu, men är än inte helt återställd.

Vi ska alla på besök till min yngre syster som bor i Borås. Det jag är fundersam över är hur det blir med min yngre bror. Vi ska åka vid 5 i eftermiddag så vi får se hur han mår då. Men som det ser ut nu kan han inte följa med vilket är väldigt tråkigt, denna helgen är något som han har sett fram emot! Stackars lillebror! 

Nu ska jag hjälpa min pappa med maten. 

Peace and out! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0