Punkt ett avklarad!

Jag har en att göra lista här hemma som är fylld av saker jag ska göra inför Japan och sommaren. Nu är en punkt struken från denna lista! Jag ringde vårdcentralen idag angående medicin och uppföljning för min sjukdom vid namn essentiell tremor. Jag ska komma dit i slutet av mars!!! ett tag kvar, men jag har inte bråttom. 

Nästa punkt på listan är att kontakta optikern och leta sommarjobb. Optikern kommer jag nog ringa någon gång i veckan. Sedan sommarjobb letar jag lite titt som tätt. 

Nu är det inte långt kvar tills jag åker. Jag anmälde mig till skolan för ca 6 månader sedan. Jag vet, tidigt!!! Men jag var så exalterad över att jag hade bestämt mig för att åka så jag var tvungen att anmäla mig. Nu är det ca 7 månader kvar tills jag åker! Helt sjukt! Tiden går asfort! 

Måste verkligen ursäkta för den dåliga bildkvaliten. Min Kamera kan inte ta bilder på nära håll! 


Kommentarer
Postat av: M a r i a h

Sv; Okej, vad roligt det lät! Jag skulle med vilja lära mig Japanska =) Hade du några förkunskaper och hurpass svårt är det?



Jo det är ju sant, men det är vägen fram tills de är färdiga som är så seg bara ;)



Ska du flytta till Japan?

2011-02-23 @ 23:40:20
URL: http://nintendoandme.blogg.se/
Postat av: Tokyo - Love (Johanna)

Oh, vad kul att få stryka en sak på listan. Jag gjorde samma sak när jag bokade specialmat på flyget igår. (inte så stor grej men ändå ett steg närmare resan!



http://sakuradesu.blogg.se/

2011-02-24 @ 10:38:27
URL: http://sakuradesu.blogg.se/
Postat av: Annicat

Gud vad kul att åka till Japan! Nej, inte kul, fantastiskt snarare!!:D Hur länge stannar du?



Sv: Tack så jättemycket!:333

2011-02-25 @ 20:43:26
URL: http://mangaandart.blogg.se/
Postat av: Moa

Vad härligt att åka till Japan! :D Ska dit under påsklovet med min mamma och mormor :P



Ett tips till kameran sisådär apropå ingenting ;P Kolla om man kan ställa in på "makro" (ofta symboliserat med en blomma), den gör att den kan bättre ta bilder på nära håll :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0