Gitarr, fiol och träna

Helgen för mig har varit sådär, blev dålig i lördags och jag som hade tänkt sticka ut med några klasskompisar, det var ganska segt, så jag stannade hemma och hade ont i magen och gjorde det jag alltid gör på helger, kollar på film eller serier. 

Idag är en vanlig måndag för mig, ledig som vanligt, gjort lite läxor spelat lite gitarr osv. 

Jag älskar musik, och jag har faktiskt funderat jättemycket på att ta upp fiolen igen och spela lite, har spelat fiol när jag gick i skolan, i ca 9 år, men nu har jag inte rört fiolen på ca 3 år så fingrarna börjar känna att dem vill spela igen. Undrar hur det kommer låta! Jag tror inte det kommer låta så bra eftersom man inte spelat på LÄNGE!!!! Jag har dock, ingen aning om var fiolen ligger! Den ligger nog någonstans i källaren, får gå ner och leta bland all bröte som finns där nere. 

Annars ska jag till gymmet ikväll. Ska bli skönt, har inte tränat på en vecka ungefär så ska bli skönt att få träna lite!

Här är en låt som jag tycker är bra, taylor Swift är ju sjukt duktig asså! 


Kommentarer
Postat av: Josefin

Blev du sugen då jag tog fram saxofonen? ;)

2011-02-28 @ 17:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0