Jobb, skola och gitarr

Jobbat, och skola ikväll.

Gick upp klockan 06:45!!! Usch! gillar inte tidiga morgonar! Vill hellre sova! Men börjar man klockan 7:30 så måste man gå upp tidigt. Nu väntar jag på att tiden ska gå så att jag kan åka till Göteborg för att ha lektion. Vi ska ha glosprov idag. Det är något som är jättebra! att lära sig några ord i taget. Det kommer man ju ihåg när man hade engelska. Att man hade glosor! Nu när man börjat studera ett nytt språk blir det glosor igen, det kommer en känsla som man saknat. Skolkänslan!

En helt annan sak, jag har alltid hållt på med musik på något sätt, men det senaste har jag inte haft ork att spela. Men jag tog fram gitarren för någon dag sedan, och det är riktigt kul att börja spela igen! Man vill bara bli bättre och bättre!

En låt som är väldigt fin som jag spelar för tillfället är Sarah Dawn finer med kärleksvisan.


Kommentarer
Postat av: M a r i a h

Sv; Hehe, jag får nog göra det ;D De har ju ändå varit en del av mitt liv såpass länge ^^



Vad läser du för något?

2011-02-23 @ 00:36:56
URL: http://nintendoandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0