God Jul och Gott nytt år!

Hej! Hoppas ni har haft en underbar jul! Här har det varit en annorlunda jul men den har inte varit dålig för det. Jag blev frisk på Julafton! LUCKY!!! Och samma dag stack jag och pojkvännen ut till Chiba. Vi var vid området som tokyo disneyland är, men vi var inte inne där utan bara i det området! Mycket vackert ställe! Hade väldigt roligt! Åt god mat, var i trevligt sällskap och såg många fina och vackra saker. 

Annars haa jag nu fått reda på mitt resultat på provet jag hade innan skolan slutade. Jag tycker det gick bra! fick ett högt resultat tycker jag! Nöjd är jag vart fall! 

Nu är det då jullov och man har tyvärr vänt på dygnet men det ska nog gå att ordna!

På onsdag är man inbjuden på kalas/fest så det ska bli kul att gå på. 

Jag hoppas ni har det härligt nu dessa dagar då man är ledig! Det har jag! 

Hörs tills nästa gång!

Kommentarer
Postat av: Lena Glasell

Pratar du japanska precis hela tiden, lr det kommer en släng av engelska oxå, typ?

2011-12-26 @ 12:33:19
URL: http://lajet.com
Postat av: Lena Glasell

Pratar du japanska precis hela tiden, lr det kommer en släng av engelska oxå, typ?

2011-12-26 @ 12:34:19
URL: http://lajet.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0